28 Eylül 2010 Salı

Erhan Goksel-Deniz Baykal Telefon Kaydi Cozumu.




Ergenekon Terör Örgütü soruşturması kapsamında gözaltına alınan Erhan Göksel’in, Deniz Baykal’la yaptığı 3 görüşme “İrtica ile Mücadele Eylem Planı” iddianamesinin delil klasörlerinde şöyle yer alıyor:

TARİH: 8 EYLÜL 2008

DENİZ BAYKAL: Ne oldu Cumhuriyet falan basmadı o resimleri
ERHAL GÖKSEL: Cumhuriyet bastı içerden bastı bastı ertesi gün. Cumhuriyet üçüncü sayfadan ama sadece resim bastı, yorum bile yazamadı. Aydın Bey de gece şeyi çevirdi korkudan vazgeçtiler. Tamamen ürkmüş durumda.
DENİZ BAYKAL: Yani bunu Mehmet Gürhan’ı tanıyor (Almanya’daki Deniz Feneri davasında yargılanan Mehmet Gürhan’ı kast ediyor) diyosun öyle mi?
ERHAL GÖKSEL: Yani belki adamı tanımıyor, yanında resim çekti biliyorsunuz siz de lidersiniz ama. Resim önemli bir resim ama şeyden hiç kuşku yok. Zahid Akman şu ayrıca bir akrabalık bağı var Emine Hanım’la. O Zekeriya Karaman’ın onları netleştireyim. Size sağlam bilgi olmadan aktarmam. O yüzden ben sizi başka iki konu için aradım. Birinci konu RTÜK’te bir üye şimdi Aydın Doğan’ın çevresi geri zekalı olduğu için adam farkında değil. Bir üye Aydın Doğan’ın direkt adamı AKP’nin altı üyesinin ‘Siz bu Şaban Bey’le konuşun. O bilir. İsmini şimdi hatırlayamadım tamamen. Onun adamı ikincisi TGRT’den gelen bir üye var. AKP’li o da AKP ile ilgili yok yani biraz Aydın Doğan oynarsa yüklenirse oradaki denge beş-dört değişir altı-üç. Şimdi Zahid tartışmalı. RTÜK’ün değişmesi çok önemli hale gelebilir. Bu küçük bir şey yani. Doğan Grubu’nu motive ederseniz olur. Asıl söyleyeceğim o değil. Şimdi ikinci önemli şey. Asıl söyleyeceğim şimdi bu Aydın Doğan’a dokunuyor ama karar sizin. Değerlendirebilirsiniz şimdi Aydın Doğan Donald Tower yapıyor. Şimdi Tramp Tower de, Aydın Doğan’ı bizim Mimarlar Odası’nı da ayarladılar. İtiraz etmedi. Zaman aşımını aşırdı. Kesinleşti. Şart yapılıyor. Üç emsal aldılar. Hilton’a istedi. İki yirmi beş. Üç emsal alındı. Üç emsali nasıl aldılar biliyor musunuz? Mücahit Taşyapı gitti, fifti fifti oldular. Taşyapı şimdi şunu diyecem. Bir adamın bir arsasına ortaklık yapıyorsunuz. Fifti fifti de ona veriyorsunuz. Yani bu Aydın Doğan’ı da zora sokar. Ama bu kavgayı felaket büyütür. Bu iş kamuoyunun bunu bilmesi lazım. Siz söylemezseniz bu kamuoyunda kimse yazıp çizemez. Bunu yani somut belgeli bu Taşyapı fifti fiftiyle aldı.





“DENİZ FENERİ DAVASIYLA İLGİLİ DETAYLARI BAHSETTİM”
Erhan Göksel, Ergenekon soruşturmasını yürüten savcılara verdiği ifadede, “Mehmet Gürhan Deniz Feneri davasının bir numaralı sanığıdır. Deniz Baykal’la görüşmemde bununla ilgili detaylardan bahsetmekteyim. Hatta Aydın Doğan hükümetle pazarlık ederek bu konuyu gündeme getirmemeye çalıştı. Sadece Cumhuriyet gazetesi 3. sayfadan resmi yayınladı. Bu resimde Mehmet Gürhan’ın Başbakan’la samimi olan görüşmesi vardı. Bana resim Almanya’dan geldi” dedi.

TARİH: 10 EYLÜL 2008

DENİZ BAYKAL: Nedir vaziyet
ERHAN GÖKSEL: İki şey söylemek için açtım. (…) Asıl söyleyeceğim (…) Aydın Doğan yalnız kaldı çok (…) Defterini dürebilir her an bu size çok şöyle yarayabilir size. Siz sahip çıkarsanız el altından (…) Açıktan olursa puan kaybedersiniz (…) Kontrol edebilirsiniz. Yapı Kredi dün gece Yapı Kredi TEB falan Doğan hisselerini öneri listelerinden çıkarttılar. Müşterilerine Doğan’ı çok kötü çakar. Bu yani biraz da Aydın Doğan’ı şeyi hiç sevmez Rahmi bey. Herhalde bu fırsatı bekliyordu. (…) Şimdi burjuvazinin yani TÜSİAD’ın desteğine (…) Doğan kaybedince dayanacak şey aranacak elindeki tek dayanabileceği yer sizsiniz.
ERHAL GÖKSEL:
Bunu bi dikkatinizi çekmek istedim.
DENİZ BAYKAL: Tamam doğru

TARİH: 12 EYLÜL 2008

DENİZ BAYKAL: Sağolun ne oldu?
ERHAL GÖKSEL: Nilgün hanım (Deniz Baykal’ın Özel Kalem Müdürü Nilgün Şahin’i kastediyor) şeyleri size iletsin bi söyledim konu (…) Önemli mesaj attım.
DENİZ BAYKAL: Evet.
ERHAL GÖKSEL: Şimdi şöyle bi yanlışlık oldu Kemal beyle de konuştum ben. (CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu’nu kastediyor) 3 ay önce o soru önergesi de vermişti. Ben bi adamın izini sürdüm. Bugün basın toplantısı yaptı. Çok kapsamlı bilgiyle bi gazeteciyi ben kendisine gönderdim. Aslında direkt elimi bulaştırmadan ya onu açıklamasa iyiydi. O kilit adam şu anda M.A’nın yerini alan adam şimdi bütün belgeleri sileceklerdir. Bütün gücünüzle şeyi bugün açıkladığı adamın peşine gitmeniz lazım. Devletle ne kadar ilişkiniz varsa.

-------

Not: Erhan Goksel'in olumu uzerine bi suru komplo teorisi kuruldu. Bu yayaınladıgımız foto hepsini cope atar: Allah askina suna bakin yahu! Yanindaki adam da derli toplu birisi bir de Erhan goksel'e bakin! Bu hacimdeki vucudun kalbi ne kadar dayanir?! OL@

----
Network'de bulunmustur, kimsenin aklina bişey gelmesin; daha Biz@ kimseyi dinlemeye almadik:))) OL@

Hiç yorum yok: